VAN LEHETŐSÉG EGYEDI VIRÁGKOMPOZÍCIÓK ÖSSZEÁLLÍTÁSÁRA ? Igen, ha nem talál cége elképzelése szerinti kopocíciót, dísznővényt, ajándéktárgyat kínálatunkban, szívesen készítünk egyedi kívánság szerint is ajánlatot. Küldje el elképzelését az info@medinilla.hu e-mail címre, és mi hamarosan ajánlatot készítünk javaslatokkal. A VIRÁGOKRÓL: VAN LEHETŐSÉG A CSOKROKON, KOMPOZICIOKON, NŐNAPI TERMÉKEKEN LOGÓZÁSÁRA? Természetesen, igen ilyen jellegű igény esetén a csokrokon cserepes dísznövényeken, lévő ajándékkártya perszonalizálását javasoljuk. Ezen feltűntethető a cég logója illetve bármilyen kívánt üzenet. Költségkímélő és elegáns megoldás, A kártyák elkészítésében is tudunk segíteni, ha szükséges az info@medinilla.hu e-mail címen vegye fel a kapcsolatot velünk. A CSOMAGOLÁST CÉGEM SZÍNEIHEZ VALÓ IGAZÍTÁSÁRA VAN LEHETŐSÉG ? Igen. Nagyon szívesen beszerzünk cége arculatához illeszkedő csomagoló-, és díszítőanyagokat. Ajánlatot a pontos igények és darabszám ismeretében tudunk küldeni. Kérjük az info@medinilla.hu e-mail címre írjon nekünk. VAN LEHETŐSÉG ARRA, HOGY SZEMÉLYESEN MEGNÉZZÜK A TERMÉKEKET ÉS A CSOMAGOLÁST? Szívesen egyeztetünk Önnel személyes találkozót, mely keretén belül megtekinthetők a minta kompozicíók, a csomagolás, illetve a pontos elképzelésekról, igényekről is egyeztetni tudunk.

NŐNAPI SZÁLLÍTÁS: Budapesten, és Pest megyében ingyenes, egyedi megállapodás szerint szállítunk időpontra. lehetőleg megelőző napon.

MENNYIBE KERÜL A SZÁLLÍTÁS? Budapest területén: 7000 Ft vásárlási érték alatt - 1500 Ft minden kerületben. 7000 Ft vásárlási érték felett- 1500 Ft a XI. XVI. XVII. XVIII. XIX. XX. XXI. XXII. XXIII. kerületekben. 7000 Ft vásárlási érték felett - ingyenes I. II. III. IV. V. VI. VII. VIII. IX. X. XII. XIII. XIV. XV. kerületekben. Budapest környéke: 4900.-Ft (A csokrokat, saját kollégánk autóval szállítja!) KÉRHETEM A SZÁLLÍTÁST KÖZVETLENÜL A PARTNEREIMHEZ? Természetesen! A megrendelt ajándékot egyesével eljuttatjuk a megadott címekre, akár több csokor/kompozicíó esetén is. HOGYAN TUDOM MEGADNI A SZÁLLÍTÁSI CÍMEKET, HA AZ AJÁNDÉKOKAT TÖBB CÍMRE SZERETNÉM KÜLDETNI? Webáruházunkban egy címet tud megadni egy vásárláson belül, ha több címet szeretne, akkor ahány szállítási cím van, annyi rendelést kelL külön elküldenie, vagy e-mailben is elküldheti nekünk a kiválasztott termék nevét, (cikkszámát, linkjét, fotóját) és a szállítási címeket, címzett elérheőségeket.

MILYEN MÓDON TÖRTÉNIK A FIZETÉS? -Azonnali bankkártyás fizetéssel a weboldalunkon az OTP Simple biztonságos rendszerén keresztül, -Előre utalással, amihez díjbekérő számlát állítunk ki, -Utánvéttel a virágok kiszállításakor készpénzben, vagy bankkártyával a futárunknál. -Egyedi megállopodás szerint halasztott átutalásra is van mód. HOGYAN KAPOM MEG A SZÁMLÁT? ÁFÁS SZÁMLÁT LEHET IGÉNYELNI? ÁFÁS számlát állítunk ki, és minden esetben elektronikusan e-mailben küldjük ki a megrendelőnek. Egyszerű, gyors és környezetbarát megoldás. Az ajándéékozottnak nem küldünk számlát.

Milyen termékeink vannak? -Alkalmi csokrok, virágboxok -Virágkosarak -Virágzó dísznövények, cserepes zöldnövények -Esküvöi virágok, dekorációk -Szezonális balkonnövények, és kiegészítők -Selyem-, és szárazvirág dekorációk -Karácsonyi termékek -Lakásdekorációk, vázák, kaspók, ajándéktárgyak -Kegyeleti virágok, koszorúk Legtöbb termékünk hazai neves kertészetektől, és a holland virágtőzsdéről érkezik a világ minden tájáról, kiváló importőrökön keresztül. Honnan tudjam, hogy tényleg jó minőségűek az ajándékok, és időben célba érnek? Termékeinket szakmailag elismert virágkötők készítik, valamint kiváló beszállítóink látnak el minket friss, és különleges virágokkal, alapanyagokkal. A pontos időpontra szállítást saját futáraink garantálják. Hogy néz ki a csomagolás? Pont, mint a fotókon. Exkluzív, környezetbarát natúr színű papír, vagy díszpapír kézzel készült szatén, vagy organza masnival. A készítményekben azok a virágok/termékek lesznek, amiket a képen látok? Igen. Azonban előfordulhat, hogy valamely termék épp nincs készleten. Ebben az esetben a hiányzó terméket azonos jellegű, értékű és minőségű termékekkel helyettesítjük. Állíthatok össze egyedi csokrot? Saját termékeinkből van rá lehetőség, vagy ha megfelelő beszerzési időnk van rá, természetsen beszerezzük a szezonalitás figyelembe vétele mellett. Írja meg nekünk mit látna szívesen a csokorban és küldünk rá ajánlatot. Tudok üzenetet mellékelni a csokrokhoz? A megrendelés folyamán a termékek fotója mellett talál egy alkalmi kártya választót, és alatta egy keretet, ahova begépelheti üzenetét. Küldhetem az ajándékot név nélkül? Igen. A kísérőkártyára az kerül, amit ráír. Ha nem írja alá, a csokorról nem derül ki a feladó.

Hogyan lehet fizetni? Bankártyával (Visa, MasterCard, Maestro, American Express) a Simple biztonságos rendeszerén keresztül, Előre utalással, PayPallal, hamarosan! Utánvéttel (a futárnál készpénzben, vagy bankkártyával). Erste bankfiókban a számlánkra.Virágküldő Kft. Bankszámlaszám: 11600006-00000000-80423296 Milyen módon kapom meg a számlát? A számlát a megrendelés kiszállítása után, a rendeléskor megadott email címre fogjuk küldeni a szamlazz.hu rendszerén keresztül. Bankkártyás fizetés esetén a rendszer azonnal generálja a számlát, és küldi a megadott e-mai címre. Az ajándékcsomagba, virágcsokorba nem teszünk számlát, azt kizárólag Ön tudja letölteni a megadott e-mail címről, az ajándékozott nem kapja meg!

Mennyibe kerül a szállítás? Budapest területén: 7000 Ft vásárlási érték alatt - 1500 Ft minden kerületben. 7000 Ft vásárlási érték felett- 1500 Ft a XI. XVI. XVII. XVIII. XIX. XX. XXI. XXII. XXIII. kerületekben. 7000 Ft vásárlási érték felett - ingyenes I. II. III. IV. V. VI. VII. VIII. IX. X. XII. XIII. XIV. XV. kerületekben. Budapest környéke: 4900.-Ft (A csokrokat, saját kollégánk autóval szállítja!) Mennyi idő a szállítás? Budapestre, és környékére leghamarabb: a rendelés leadását követő 2 órán belül. Vidékre minden esetben egyedi megállapodás szükséges, távolság és kapacitás függvényében tudjuk vállalni, Csomagküldés esetén Vidékre leghamarabb: a 12 óráig beérkezett rendelések a rendelés leadását követő munkanapon. A 12 óra után beérkezett küldemények a rendelés leadását követkő 2. munkanapon tudjuk postára adni. Csomagküldés, tartós dekorációk, ajándéktárgyak esetén lehetséges, ÉLŐVIRÁG ESETÉN NEM. Van lehetőség személyes átvételre? Igen, átvételi pontunk a 1036 Budapest, Lajos utca 47/b alatt a Kolosy térnél található. Nyitva tartása: H-P 8-16 óráig, Sz: 8-14 óráig, Vasárnap: ZÁRVA előre egyeztetett időpontban van mód eltérni. Megadhatom-e órára pontosan a szállítás időpontját? Igen. Pontos dátumot adhat meg, és pontos időpontot is, a webáruház időpontválasztója segít ebben, a megrendelés menete közben, Mi történik, ha a címzett nincs a szállítási címen? A szállítási árban egyszeri szállítás díja van. Ha a címzett nincs a címen, futárunk felhívja és egyezteti, hogy hol hagyhatja, vagy hova teheti le az ajándékot, ha erre nincs lehetőség, akkor visszaszállítjuk az átvételi pontra a küldeményt, és a címzettet tájékoztatjuk, hogy ott átveheti. Második kiszállításra újabb szállítási díj befizetése után van lehetőség. Nagyon fontos, hogy a lehető legtöbb információt adja meg: telefonszám, kapucsengő, belépő kód, esetleg egy megbízható szomszéd neve, elérhetősége.