GyIK

CÉGEK RÉSZÉRE: A VIRÁGOKRÓL

VAN LEHETŐSÉG EGYEDI VIRÁGKOMPOZÍCIÓK ÖSSZEÁLLÍTÁSÁRA ?

Igen, ha nem talál cége elképzelése szerinti kopocíciót, dísznővényt, ajándéktárgyat kínálatunkban, szívesen készítünk egyedi kívánság szerint is ajánlatot. Küldje el elképzelését az info.viragkuldes.bp@gmail.com e-mail címre, és mi hamarosan ajánlatot készítünk javaslatokkal.

A VIRÁGOKRÓL: VAN LEHETŐSÉG A CSOKROKON, KOMPOZICIOKON, NŐNAPI TERMÉKEKEN LOGÓZÁSÁRA?

Természetesen, igen ilyen jellegű igény esetén a csokrokon cserepes dísznövényeken, lévő ajándékkártya perszonalizálását javasoljuk. Ezen feltűntethető a cég logója illetve bármilyen kívánt üzenet. Költségkímélő és elegáns megoldás, A kártyák elkészítésében is tudunk segíteni, ha szükséges az info.viragkuldes.bp@gmail.com e-mail címen vegye fel a kapcsolatot velünk.

A CSOMAGOLÁST CÉGEM SZÍNEIHEZ VALÓ IGAZÍTÁSÁRA VAN LEHETŐSÉG ?

Igen. Nagyon szívesen beszerzünk cége arculatához illeszkedő csomagoló-, és díszítőanyagokat. Ajánlatot a pontos igények és darabszám ismeretében tudunk küldeni. Kérjük az info.viragkuldes.bp@gmail.com e-mail címre írjon nekünk.

VAN LEHETŐSÉG ARRA, HOGY SZEMÉLYESEN MEGNÉZZÜK A TERMÉKEKET ÉS A CSOMAGOLÁST?
Szívesen egyeztetünk Önnel személyes találkozót, mely keretén belül megtekinthetők a minta kompozicíók, a csomagolás, illetve a pontos elképzelésekról, igényekről is egyeztetni tudunk.

CÉGEK RÉSZÉRE: A nőnapi szállításról

NŐNAPI SZÁLLÍTÁS:

Budapesten, és Pest megyében ingyenes, egyedi megállapodás szerint szállítunk időpontra. lehetőleg megelőző napon.

CÉGEK RÉSZÉRE: A szállításról

MENNYIBE KERÜL A SZÁLLÍTÁS?

Budapest területén:
10000 Ft vásárlási érték alatt – 2000 Ft minden kerületben.

10000 Ft vásárlási érték felett- 2000 Ft a XI. XVI. XVII. XVIII. XIX. XX. XXI. XXII. XXIII. kerületekben.
10000 Ft vásárlási érték felett – ingyenes I. II. III. IV. V. VI. VII. VIII. IX. X. XII. XIII. XIV. XV. kerületekben.

Budapest környéke:
2000.-Ft – 9900.-Ft (A csokrokat, saját kollégánk autóval szállítja!)

KÉRHETEM A SZÁLLÍTÁST KÖZVETLENÜL A PARTNEREIMHEZ?
Természetesen! A megrendelt ajándékot egyesével eljuttatjuk a megadott címekre, akár több csokor/kompozíció esetén is.

HOGYAN TUDOM MEGADNI A SZÁLLÍTÁSI CÍMEKET, HA AZ AJÁNDÉKOKAT TÖBB CÍMRE SZERETNÉM KÜLDETNI?
Webáruházunkban egy címet tud megadni egy vásárláson belül, ha több címet szeretne, akkor ahány szállítási cím van, annyi rendelést kell külön elküldenie, vagy e-mailben is elküldheti nekünk a kiválasztott termék nevét, (cikkszámát, linkjét, fotóját) és a szállítási címeket, címzett elérhetőségeket. CÉGEK RÉSZÉRE. A FIZETÉSRŐLKÉRDÉSEK A TERMÉKEKKEL KAPCSOLATBAN:KÉRDÉSEK A FIZETÉSSEL KAPCSOLATBAN:KÉRDÉSEK A SZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATBAN:

CÉGEK RÉSZÉRE: A fizetésről

MILYEN MÓDON TÖRTÉNIK A FIZETÉS?

-Azonnali bankkártyás fizetéssel a weboldalunkon az OTP Simple biztonságos rendszerén keresztül,
-Előre utalással, amihez díjbekérő számlát állítunk ki,
-Utánvéttel a virágok kiszállításakor készpénzben, vagy bankkártyával a futárunknál.
-Egyedi megállopodás szerint halasztott átutalásra is van mód.

HOGYAN KAPOM MEG A SZÁMLÁT? ÁFÁS SZÁMLÁT LEHET IGÉNYELNI?
ÁFÁS számlát állítunk ki, és minden esetben elektronikusan e-mailben küldjük ki a megrendelőnek. Egyszerű, gyors és környezetbarát megoldás.
Az ajándékozottnak nem küldünk számlát.

KÉRÉDÉSEK A TERMÉKKEL KAPCSOLATBAN:

Milyen termékeink vannak?

-Alkalmi csokrok, virágboxok
-Virágkosarak
-Virágzó dísznövények, cserepes zöldnövények
-Esküvöi virágok, dekorációk
-Szezonális balkonnövények, és kiegészítők
-Selyem-, és szárazvirág dekorációk
-Karácsonyi termékek
-Lakásdekorációk, vázák, kaspók, ajándéktárgyak
-Kegyeleti virágok, koszorúk

Legtöbb termékünk hazai neves kertészetektől, és a holland virágtőzsdéről érkezik a világ minden tájáról, kiváló importőrökön keresztül.

Honnan tudjam, hogy tényleg jó minőségűek az ajándékok, és időben célba érnek?
Termékeinket szakmailag elismert virágkötők készítik, valamint kiváló beszállítóink látnak el minket friss, és különleges virágokkal, alapanyagokkal. A pontos időpontra szállítást saját futáraink garantálják.

Hogy néz ki a csomagolás? Pont, mint a fotókon. Exkluzív, környezetbarát natúr színű papír, vagy díszpapír kézzel készült szatén, vagy organza masnival.

A készítményekben azok a virágok/termékek lesznek, amiket a képen látok? Igen. Azonban előfordulhat, hogy valamely termék épp nincs készleten.
Ebben az esetben a hiányzó terméket azonos jellegű, értékű és minőségű termékekkel helyettesítjük.

Állíthatok össze egyedi csokrot?
Saját termékeinkből van rá lehetőség, vagy ha megfelelő beszerzési időnk van rá, természetsen beszerezzük a szezonalitás figyelembe vétele mellett. Írja meg nekünk mit látna szívesen a csokorban és küldünk rá ajánlatot.

Tudok üzenetet mellékelni a csokrokhoz? A megrendelés folyamán a termékek fotója mellett talál egy alkalmi kártya választót, és alatta egy keretet, ahova begépelheti üzenetét.
Küldhetem az ajándékot név nélkül? Igen. A kísérőkártyára az kerül, amit ráír. Ha nem írja alá, a csokorról nem derül ki a feladó.

KÉRDÉSEK A SZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATBAN:

Mennyibe kerül a szállítás?

Budapest területén:
10.000 Ft vásárlási érték alatt – 2000 Ft minden kerületben.

10000 Ft vásárlási érték felett- 2000 Ft a XI. XVI. XVII. XVIII. XIX. XX. XXI. XXII. XXIII. kerületekben.
10000 Ft vásárlási érték felett – ingyenes I. II. III. IV. V. VI. VII. VIII. IX. X. XII. XIII. XIV. XV. kerületekben.

Budapest környéke:
2800-4900.-Ft (A csokrokat, saját kollégánk autóval szállítja!)

Mennyi idő a szállítás?

Budapestre, és környékére leghamarabb: a rendelés leadását követő 2 órán belül.

Vidékre minden esetben egyedi megállapodás szükséges, távolság és kapacitás függvényében tudjuk vállalni,

Csomagküldés esetén Vidékre leghamarabb: a 12 óráig beérkezett rendelések a rendelés leadását követő munkanapon. A 12 óra után beérkezett küldemények a rendelés leadását követkő 2. munkanapon tudjuk postára adni.
Csomagküldés, tartós dekorációk, ajándéktárgyak esetén lehetséges, ÉLŐVIRÁG ESETÉN NEM.

Van lehetőség személyes átvételre?
Jelenleg szünetel.

Megadhatom-e órára pontosan a szállítás időpontját?
Igen. Pontos dátumot adhat meg, és pontos időpontot is, a webáruház időpontválasztója segít ebben, a megrendelés menete közben,

Mi történik, ha a címzett nincs a szállítási címen? A szállítási árban egyszeri szállítás díja van. Ha a címzett nincs a címen, futárunk felhívja és egyezteti, hogy hol hagyhatja, vagy hova teheti le az ajándékot, ha erre nincs lehetőség, akkor visszaszállítjuk az átvételi pontra a küldeményt, és a címzettet tájékoztatjuk, hogy ott átveheti.
Második kiszállításra újabb szállítási díj befizetése után van lehetőség.
Nagyon fontos, hogy a lehető legtöbb információt adja meg: telefonszám, kapucsengő, belépő kód, esetleg egy megbízható szomszéd neve, elérhetősége.